دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سردار نوعی اقدم

حوزه / فرمانده جبهه مقاومت گفت: جامعه ای که سلطه استکبار را بپذیرد رنگ عزت و اقتدار را نخواهد دید، چرا که این ملت همیشه بصیر ومقاوم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ودر برابر همه قدرت ها به خوبی ایستادگی واقتدار خود را  به دشمنان نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت، امروز درمراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مقاومت به ویژه شهید یحیی سنوار که در آستان مقدس امام زاده حسین (ع) برگزارشد گفت: تقدیم سرداران و فرماندهان در راه خدا و دفاع از آرمان های الهی موجب عزت و اقتدار جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: ایستادن در مسیر حق هزینه دارد و کسی می تواند در این مسیر گام بردارد که از پرداخت این هزینه ابایی نداشته باشد و تقدیم شهدای بزرگ یکی از این هزینه هاست.

این فرمانده جهبه مقاومت عنوان کرد: رژیم غاصب، کودک کش و جنایتکار صهیونیستی باید از زمین محو شود و تا این آرمان محقق نشود، جبهه مقاومت از پای نخواهد ایستاد.

وی ادامه داد: حزب الله با قدرت و شجاعت در برابر فشارها و توطئه ها ایستاده است و تمام نقشه های رژیم غاصب اسراییل را در منطقه برهم زده است.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: مقاومت مردم فلسطین باعث شده است جنگ از باریکه غزه خارج شود و ایستادگی این مردم باعث تکرار عاشورایی دیگر شد و جنگ منطقه‌ای را به دنبال داشته است هسته‌های مقاومت در کشورهای مختلف شیعی شکل گرفته است و باعث زمین گیر شدن جهان کفر شده است.

وی اظهار کرد: یمن شاهرگ جبهه مقاومت است و باید به آمریکا و اروپا و اسرائیل گفت که شما عرضه ندارید با موشک‌های یمن مبارزه کنید چطور می‌خواهید با ایران مبارزه کنید و اکنون با این اقدام یمن، اهداف نظامی به اهداف تجاری، پزشکی و غذایی در جنگ تغییر کرده است.

جامعه ای که سلطه استبکار را بپذیرد رنگ عزت و اقتدار را نخواهد دید

انتهای پیام /

جامعه ای که سلطه استبکار را بپذیرد رنگ عزت و اقتدار را نخواهد دید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha